Dålig start på en hyfsad dag!

Nu är jag hemma från skolan äntligen! Fyfan vilken start på dagen! Jag hittade inte mitt busskort! :o Så jag ringde min lilla räddande ängel Cecilia och lånade en remsa av henne. (kortet låg tydligen i pappas bil)
Vi hade ju mattetävling idag oxå. Det gick - tro det eller ej - ganska så bra :o Dessutom missade vi samling (mentorstid) oh svenska då, och sen skulle vi egentligen ha matte, men stora gruppen hade ingen eftersom vi hade den där tävligen :D Så jag och Lenna drog till Lidl. Och det va tur, eftersom det typ va folk som spydde av maten idag :S Den stank oxå! Jag provade inte ens, utan käkade massa gurkbitar ist :)
Sen hade vi teknik utn lärare, och jg satt bar och ritade då medan Linnea förstörde min portfölj ! Nejrå, den ser faktiskt normal ut nu igen ;) <3
Syslöjd sen dårå, men jag hann inte så jättemkt... Sydde på luvan :P
Det spöregnade när jag gick hem idag (från parkeringen eftersom jag fick skjuts av pappa)
Just nu sitter jag och kollar på One tree Hill. Sen ska jag på fucking öppet hus. Gash, pallar inte!
Men vi har iaf ingen läxa till imorrn. Bara engelska och den hr jag redan gjort :)


Mathilda, en rast på slöjden


Mathilda sötnuus <3


Min tröja


Regn på bilrutan ...


Vet inte riktigt vad det är.. ? Men den är fin, aight? ;D

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Minna :@<3

Jävla skabbbilder på mig. :S

Höhö.

Älskardig<3

2008-11-11 @ 17:00:39
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

Sv. vilket av det stämde?<3

2008-11-11 @ 17:01:19
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

Sv. Okej, men du har visst en hjärna. och joo rättnajs :)<3

2008-11-11 @ 19:22:36
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0