Film&Glass med bästavännen.

Har varit med bästavännen C hela dagen . Vi tnkte hyra nån läskig film, men sen kom vi på att hon hade Saw hemma. Och så köpte vi Ben & Jerry's.
Jag har aldrig sett nåt läskigare film (typ) Men nu måste jag se 2:an oxå för att få veta mer...
Här kommer massa bilder. Enjoy<3

C innan vi gick till affääären!
...igen <3Älskade Cookie Dough :D <3Fyfan va skarrig den va asså!Japp, vi var jävligt rädda, och det erkänner vi gärna!Vettefan vad vi gör här :sEhhm, vad gör du Cissan? Haha, jag var tvungen!<3Hahah, den här är heet!Svartvit C <3Dubbelhaka :) <3oohhh, spoooky! :oVi gick ut efter filmen och tog lite bilder i snön.  Den här bilden är bara för fin!Där sitter vi och ser glada ut :) <3C <3 M Alltid 120% flumm med dej <3


Lämna ett spår!
Postat av: ceclan <3

hmmn, ja sa ju att du nt skulle lägga upp dem där fuuuula på mej! -.-



ja, filmen va verkligen SKITLÄSKIG!



älskar dej mest bästaväään! :) <3

2008-11-22 @ 17:31:56
URL: http://ceclans.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0