Fredag hela veckan!

Godmorgon :) Hann med ett morgoninlägg idag för vi börjar 20min senare av någon anledning..
Fredag idag då. Så jäkla skönt asså! Men 2 dagar helg är helt klart för lite! Men det får funka... Det är ju faktiskt bara 17 skoldagar kvar till jullov :D Vi slutar den 17/12 vilket gör att det finns mkt tid innan julafton att handla grejer och så.. Men jag ska nog ändå börja med det ganska snart.
Idag har vi kemi, hemkunskap, matte och so. Ingen direkt jätterolig lektion kanske, men vi slutar 13.20, så man får hålla ut. I största allmänhet gillar jag fredagar... De är lixom mysigt :) Man kan va uppe länge och bara softa..<3
Men ikväll ska jag på judo och sen äta på pizzeria Madonna med klassen. Det ska bli kul :) Fast vi kanske inte blir så många... Inga killar ska med. Iofs är det bara 3 killar i vår klass, men i alla fall x)
Ha en bra dag <3


Minnen...<3 Saknar dej bästavän!

Lämna ett spår!
Postat av: ceclan <3

saknar alla underbara minnen med dej bästavän...

dem är underbara ! <3

2008-11-21 @ 17:18:53
URL: http://ceclans.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0