Grattis älskade lillebror! <3

Heej :) Först måste jag  bara gratta lillebror Martin som har namnsdag idag <3 Det innebär oxå att pappa och jag ska dra till Björnkärret och käka idag. Inte helt enligt mina planer kanske, men ajaa .. Nu måste jag. ^^
Skolan idag va väl inte speciell på nåt sett. Kollade på nån knasfilm på so:n som handlar om Jesus x) På dansen fortsatte vi med street. Det är verkligen KUL! Ingen speciell konstig mat heller (eller den va som vanligt oätlig, därför va den inte konstig. Om det är konstig så blir man antingen sjuk av den eller så kan man äta den, men det är högst otroligt)
Nu ska jag fixa det sista på min portfölj (teknik-uppgift) Sen ska jag ringa mormor och intervjua henne. Åhh, jag sakner henne och morfar! Har typ inte sett dom sen i somras :o


Martin, mamma, morfar och mormor <3 i somras


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0