Julmarknad, bio och julfix i rummet

Hooola people <3 Dålig uppdatering idag, i know. Men jag har knappt varit hemma..

Hann inte skriva igår heller. Så lite kort om vad jag och bästis hittade på kmr nu ist.
Vi gick och köpte godish i kjosken, sen gik vi till fd. raketparken. Och då kom Jan oh Pierre. Piiinsamt! Ja, sen gik vi typ runt ed dom ett tag tills jag skulle hem.
Då kollade jag på Svarta pärlans förbannelse.

Idag.

Först, vid 11 till ~13 så var jag på Täby friskolas julmarknad i Hägernäs. Jag skulle egentligen sluta 12, men sen skulle Martin sälja nåt oxå -.- Det va inte speciellt kul. Men våran klass hade fiskdamm, och när jag stod där, så va det värsta guliiga lilla tjejen (typ 5år) som kom fram med hennes mamma oh mamman sa att hon inte hade vågat gå fram själv. Hon va supersööt! :)
Efter det så åkte vi till täbban och kollade runt. Och 15.15 skulle Martin och jag kolla på Madagaskar 2. Den va ruuhlig (a) x) Och så hittade jag julklapp till både mamma oh pappa. Mihih ^^
När den va slut åkte vi till mamma för vi skulle äta middag där. Va inte speciellt hungrig. Martin och jag tjockade såklart i oss popcorn och läsk när vi kollade på madagaskar (a) Det hör ju till att kolla på bio, right?

Nu kom jag hem för ett tag sen. Har piffat till mitt rum lite, så det är lite i stämning till 1:a advent imorrn ;o btw, måste säga att det verkligen inte känns som det är det !
Funderar på att kolla på Sooby Doo som går på tv nu ..
Här kommer lite bilder iaf.<3


Träffade Looke som va hemma hos Lantz igår <333 (porslinskatt?)


Mmmmarabou, bubblisar, pimpims


Lite mysigt iaf ...


B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A, glöggen heter blossa!


Filiiippa!


Poompe!


Mysig stämning på 82:an!


Titta va fint det blev :D


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0