Lite plugg nu. Senare fika med mamma.. och GRATTIS PAPPA ! <3

Jahapp, farsdag idag dåe. Det blev Indiana Jones-filmen i present. Han blev mkt glad :) GRATTIS PAPPA! <3
My och jag ville att vi skulle åka till min faster idag och fika (?) för vi har lixom inte träffat henne (och hennes man&kusinerna) på hur länge som helst! Men pappa ba: Blablabla jag ska tvätta idag blablabla. Så nu ska vi fika med mamma ist. Det får väl funka antar jag... -.-
Nu lyssnar jag på musik på iPoden SOM FUNKAR!! och tränar på franska glosorna.


Lämna ett spår!
Postat av: cissan(a)<3

me love rehab :) <3

2008-11-09 @ 10:50:50
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0