Lyckad eftermiddag&kväll :)

Jaa, det blev faktiskt mkt mer lyckat än jag trodde att åka till mamma. Martin fick en påse med små kexchoklad och bjöd mej och My. Haha, det va en rätt kul grej som hände när vi hotade honom med vad vi skulle göra om vi inte fick smaka. Båda sa på samma gång: ANNARS SPÖAR VI DEJ!  Haha, vi är bara för snälla i våran familj <3
Mamma är i alla fall det, hon hade köpt varsin lussebulle till oss ! Supergott !
Och Martin höll på att exprimentera med ett av sina gosedjur när jag precis skulle åka därifrån. Eller ska man säga operera? Han gjorde en benförlängning (???) Väldigt fin om jag får säga det själv. Mkt stolt över dej lillebror<3
Juste :D Mamma hade lånat Sex and the city-filmen till mej&My så den ska jag kolla på nån dag nu oxå :D






Just nu håller jag på att baka en kladdkaka till Öppet Hus imorrn -.- Roligt verkligen :S
Det är tur att jag äger på att baka :) ^^
Lägger in en bild när den är klar,



Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0