Lyckad halloweenfest!

Hej. Nu är jag här igen. Mkt fram och tillbaka den här veckan.. Men så vitt jag vet ska jag bo här ett tag nu iaf. :)
Festen (middagen) igår va väldigt lyckad. Det va mamma och jag som gjorde en liten fest till Martin och hans kompis Gustav. Vi gjorde massa mat och en liten "skattjakt" till dom. Och så fick vi massa godis! Och det va bara 2st bus-eller-godis-människor som kom till oss igår vilket jag och Martin var väldiggt glada över. Det blev ju ännu mer godis till oss då ;D

Här kommer lite bilder , enjoy <3


Boordet ,


Småhjärnor (valnötter i nån god "smetgrej")
GOTT!


Frasiga ödlelår (kycklingben med smulig marinad)


Draksnor med häxtunggor (dipsås med pringles)


Småspöken (marshmallows toppade med smält choklad)
Made by Minna *stolt*


Efterrätt : Dreglande pumpa (urgröpt apelsin med glass i)

Japp, det va det. Sen på kvällen kollade vi på Harry Potter 4 och så satt vi och kommenterade hur alla såg ut x) (bara vi som tkr att alla blir fulare och fulare för varje film? Spec. Harry, Malfoy och Ron)


Lämna ett spår!
Postat av: Emma

Apelsinen med glass har jag testan en gång. Eller ja, en kompis gjorde dom åt mig. :D

2008-11-10 @ 20:17:22
URL: http://woodnymph.webblogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0