Måste tyvär plugga ganska mkt idag...

Godmorgoon allihop :D Okej , inte morgon direkt kanske .. menmen ;)
Jag hittade nån film på typ tv4+ igår som jag kollade på. "Bandidas" med Salma Hayek och Penelope Cruz. Den va bra :P
Idag då... Vet inte riktigt vad jag ska göra. Måste plugga en del iaf. Har en inlämning imorrn på so:n som det är ganska viktigt att jag få bra betyg på. Och jag är inte klar med den, så det måste jag göra. Sen ska jag plugga eng och syslöjd (jaa :s Vi har prov på tisdag...) MEn det är inte så jättesvårt i alla fall, så det bli nog bra :)
Men ni som känner mej vet att jag inte kommer sitta oh plugga hela söndagen, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0