Morgon-inlägg.

God morgon :) Jag hann med ett morgoninlägg idag eftersom jag har sovmorgon till 9 :D
Vi ska då ha mattetävling som kommer va mitt livs mest förnedrande ögonblick eftersom jag inte kommer klara nån fråga alls :'( 
Det blir dessutom pastagratäng till lunch, och i vår skola är det (och många andra saker) kodnamn för rester! Men det är vi vana vid vid det här laget ;)
Efter lunch har jag bara teknik och syslöjd. Båda ganska roliga :) Ska verkligen försöka komma så långt på min tröja idag som möjligt (på slöjden asså).
Sen har jag ju Öppet hus ikväll, 18.45-20.15. Vilket innebär att jag kommer missa Ugly Betty ! Fan! Det är allt jag har att säga.
Imorrn skulle jag egentligen på nån konfa-grej, men jag mejlade och sa att jag inte kan komma. Det blir lite mkt nu med öppet hus och läxor och allt...
Men nu ska jag göra mej i ordning. <3


Saknar ... <3

Lämna ett spår!
Postat av: ceciliaa<3

ja saknar oxxå .. dt va ju bäst där ! <33

2008-11-11 @ 07:41:32
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0