Nya bilder och video :D

Linnea ska käka här idag. Myysigt... Vi har gjort klart - eller i alla fall jag - teknikgrejen. Lens pajade sin. :D
Nu sitter vi och kollar på Water Bloopers på youtube. Spana in, Lenna gillar den skarpt !



Har tagit lite bilder oxå. Fränaste såklart, när vi slet med våra portföljer i kartong.


Lenna jobbar hårt, och är ganska så irriterad.


Lyckat försök att rädda Lennas låda, NAAAAT!


 - Tejp gör nog susen. Tejpar ihop hela ist. JAAAA! Smaaaart :D


Min låda... Jag tar det lite lugnare än Lens,


Detta har vi levt på sen.. hmm, lunch :)


Linnea jättebebis ! <3


Min låda, finare än Lens, righ? x)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0