Roligt att plugga? Jaa :o

Hej igen. Nu har jag pluggat klart för idag, och jag måste säga att jag känner mej väldigt säker på båda proven imorrn :o
Höhöh , pappa hjälpte mej att förhöra och han hade nåt emot en av mina instuderingsfrågor till syprovet:

Vad är det som man trycker ihop två knappar?

Vadååå? Vad är felet? Jag tkr iaf att det är en utmärkt fråga, alla fattar ju att det är en tryckknapp vi snackar om... Eller?

Juste, nu när jag kommer ihåg det så måste jag säga att jag inte kommer skriva mer den här veckan (kanske imorrn bara) för jag ska lite oväntat hem till mamma och bo där till fredag. Men på onsdag ska vi baka pepparkakor :D Myyysigt!

Men nu ska jag läsa. Läser ju fortfarande PS Jag älskar dej (ÄLSKAR BOKEN!) och jag känner att jag vill bli klar med den snart. Vi har dessutom fått en bok på svenskan som vi ska läsa, Sanne Gatubarn -.-

Hare så bra alla, och jag skriver när jag kommer hit igen <3 Wish me luck till proven btw!
Jag nås på mobilen.. Hejdåååååå! <333


Absolut hetaste bilden på mej, My och Matrin! OBS, gammal! Men mysig ändå, aight?

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Jag får låna Ps I love you? När du har läst klart den.

Då kan du få låna filmen :D



Kram<3

2008-11-24 @ 21:08:44
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: matilda

åh jag gillar din blogg asmycket :D ska vi preumenera på varandras bloggar genom bloggkoll? :)

2008-11-28 @ 15:44:32
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0