Rooligaste kvällen! Såklart

Jag måste säga att jag var högst skeptisk mot det här judo&skytte grejen som i skulle göra idag. Men OJ vad man kan missta sej! Det va verkligen skitkul ! Och nu kan jag göra en James Bond-kullerbytta, det tror jag inte att alla kan, aight??
Skytte gick det riiikigt bra för mej på, jag kom på 7:e plats av 11 :D
Sen va det ju såklart 120% genomflumm på Madonna. Jag säger bara: 8a = särklass! Men det betyder inte att vi inte har humor, neeejdå! Tvärt om, lyssna bara på några av våra skämt!

Men asså Vladimir (fd. idrottslärare) Hur kunde han döpa sitt barn till Sonja?? Lyssna bara: Vladimir, Sonja...
Vadå, heter hans fru Kuckeliku då eller?

Alla killar fick utlösning utom Jens för han fick mens    
(Vi kom på den) *stolt* (?)

Vad heter Osama Bin Laden's glömska bror? Svar: VarVaDet Ja LaDen!

- Far, får får får?
- Nej, får får Shaun.
(Shaun = Fåret Shaun från Bolibompa, och våran nya idrottslärare.)

Vad sa den gröna vindruvan till den lila? Svar: Andas


Hahah, japp! Jag sa ju att vi ha humor! Men man kan nästan tro att vi va höga elr nåt x)
Iaf om man hörde hur vi garvade. Typ som när Freddi, 20min efter alla andra, fick sin pizza. Jag, Anna, Soso, Chasse
och Lenna pekade på henne och asgarvade : "HAHAHA, hon har fått sin pizza!! HAHAHAHA!!!"

Nu kommer iaf lite bilder. Det går nämligen inte att beskriva med ord hur vi flummade och garvade där (aa) <3


Bild tagen av Freddi. lite suddig...


Linnea, EJ SERIÖS (om nån nu skulle tro det)


Lite folk innan vi drog till Madonna. Och Julias hand


På väg till bilarna , DET SNÖAR!


Chasse, Sofie, Elin


Innan maten


Min calzone => Jag rullade därifrån


Klara, Michelle, Charlotte och nåns hand


8a, älskade särklass! <333

Till alla er i 8A som valde att inte vara med : Ni missade nåt alldeles extra !


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0