Sjuk?

Hejhopp :) Skola idag igen dårå... Inte dirket kul (?) men måste man så måste man. Jag mår verkligen inte bra idag! Har inte mått så bra typ på hela dan.. Men det blev typ värre efter lunchen (haha, matförgiftad? Skulle inte förvåna mej) Men jag kan inte bli sjuk just nu. Skulle missa massa då! Spec om jag missar matte elr syslöjd (som jag ligger liite efter i. Eller egentligen inte på slöjden, men det tar sån tid att göra en tröja.. På matten ligger jag ju efter för att jag just har börjat i stora. Och dom håller på med potenslagar elr nåt. Jag ba Whaaat?! aah, fattar nada!
Det hände iaf inget spec idag. Började med street på dansen. Svårt med grymt kul!
Just nu sitter jag och kollar på OTH<3 och har ont i huvudet. Måste typ plugga biologi nu... Bäst att jag gör det, så att det inte går som det gjorde på hemkunskap-provet ! :'( Fett med onöjd man är asså!



Fint väder idag i alla fall, bara aningen ISKALLT! Och att det redan är mörkt, lixom det är deprimerande att det blir mörkt typ halv 5 :S Helt klart det negativa med vintern! (det enda negativa...) (a) <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0