Ska läsa nu.

Det blev ett till inlägg iaf. :) My ville tydligen inte sitta mer vid datan, så då knde jue jag passa på. Hon måste typ ändå lgga sej snart... Ska typ upp tidigt imorrn pga nån karate-tävling nånstans :P
Det va verkligen jättefint på kyrkogården ikväll. Det va ljus på nästan varenda grav och massa folk där eftersom det är allhelgona idag... Minneslunden var oxå fantastiskt. Jättevackert med alla ljus<3
Annars har jag bara pluggat och läst ikv. Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska nog lägga mej och läsa.. Ja, så blir det!
Imorrn blir det nog oxå en hel del plugg. Det är helt sjukt mkt prov och läxor just nu! Har biologiprov nästa vecka och en inlämning på svenskan. Och så ska jag kolla klart på The holiday imorrn oxå ;) Som lite avkoppling (a)
Nu ska jag läsa. Sov gott <333


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0