Skitdag!

Hejhej. Tbx från skolan nu... Och det vore en rejäl lögn om jag skulle säga att min dag har varit bra - alls!
Först, så halkade jag utanför huset när jag skulle till bussen. Och sen när jag skulle av bussen åkte chauffören förbi Eneby torg :o Och jag blir altid så himla nervös när sånt händer, så det förstörde min morgon totalt.
Sen när jag kom till skolan (och nu tänker jag inte berätta några detaljer) så brakade helvetet löst mellan mej, Linnea och Emelie. Och jag började gråta (jaa, jag är känslig) och sen när alla kommer fram till en och bara "Hur äre Minna" eller "vad ha hänt?" blir allt bara värre nästan. Men tack i alla fall alla, spec. Anna, Hanna och Stetler.<3
Men sen, på sista lektionen, så pratade jag och Linnea och blev kompisar igen. Och efter skolan pratade jag med Emme och blev kompis med henne oxå.
Sånt där händer oss ibland, det händer nog alla egentligen, för att man är så tajta kompisar <33
Men nu är det bra igen iaf. Har bara en jävlans massa läxor och prov till nästa vecka. :(
Ikväll ska jag på judo dårå, så vi får se hur det går. Och efter ska vi käka pizza.. Det blir säker mkt kul :)

Nu kommer 4 bilder från i veckan. Enjoy :)


Spya blandat med kattmat och gegga? Nej, vår lunch i tisdags.



Snark :) <3


Pompe posar


Det snöade massor i torsdags :D Filippa gillade det skarpt :) Jag mee (a)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0