Snabb dag, med ganska god mat dessutom :o Vad händer med världen??

Jag måste säga att måndagen gick ovanligt fort i gämförelse med hur långa de brukar kännas! Hade engelska, franska, so och svenska. Hade redovisning om "Jag - en gammal människa" på svenskan. Man skulle typ skriva en berättelse om en själv som en gammal (annan) människa (Jag hette Bertil och var 70 år. Jag bodde på landet i Småland med min fru Sonja osv.)  Det gick ganska bra :o Men jag blir alltid nervös när jag ska redovisa såna där grejer inför klassen (eller redovisa saker i största allmänhet..) Men det gick bra :) Och Linnea va oxå jätteduktig, trots att hon va supernervös!
Vi fick en ny idrotts-lärare idag oxå. Han va jättebra *HOST*! Vi körde basket. Han ba: Sutte ni bollen? (översättning: Satte ni bollen) haha, och sen när han skulle visa hur man skulle kasta, så missade han :'D HaHaHa , höll på att garva på mej (a)
Sen hade jag utvecklingssamtal idag. Det gick oxå bra ;)


Egobarn.

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Om du är egobarn så är du ett sött egobarn ;)<3

2008-11-12 @ 21:08:41
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e iaf ett gulligt egobarn :) <3

älskar dej mest bästavän!

2008-11-12 @ 21:27:54
Postat av: lenna

tack så jättemycket <3 saknade dej i skolan idag .. :( behöver mitt moraliska stöd jättemycket mer än någonsin men jag hoppas du blir frisk snart så du kan plåga mej med "all I want i you" ^^<3

2008-11-13 @ 19:16:18
Postat av: Lenna

jag har ide om du-vet-vad ;P så det e kanske tom fixat innan måndag :D ;P

2008-11-14 @ 16:23:20

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0