Plugga? och en låt :)

Gick till skolan iaf idag. Även fast jag inte mådde bra. Skulle missat så himlans mkt annars. Men jag tofg en tablett innan jag drog, så jag har mått ganska bra hela dan. :)
Har inget planerat för dagen . Blir nog en del biologi-plugg... Men ni som känner mej vet att jag antagligen kommer sita vid datan ist ;D
Vi har faktiskt en väligt skön vecka i skolan med läxor och så .. Har franska till torsdag, och fredag matte- och biologiprov. Det är det enda, så det är ju väldigt sköönt! :D
Imorrn ska Linnea med mej hem och plugga matte eftersom jag inte riktigt hajar grejen (?)

Men nu ska jag plugga. Måste verkligen det! får se om jag skriver mer idag.
Men först skönaste låten just nu, som jag gått runt och sjungit på hela dan . <33




(För er som inte vet så är vet Man Ska Ha Husvagn med Galenskaparna)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0