Flumm x 1000 ! <3

Heeeej ! Fett med glad, det kan jag lova! jag tror inte att jag är ensam..? Det är ju FREEEDAG!!! Jävlans härligt !
Just nu är jag med Lens.. Vi sitter vid datan och flummar :D Vi skulle egentligen göra klart vårat teknikmojs, men det blidde inte så :) Trevligttrevligt. Lenna köpte kakor på Lidl idag men hon gav bort dom *suck* -.- Så vi svälter här borta !! Nån som har mat? Vi orkar inte gå till köket.
Ska träffa bästastevännen senare idag. det ska bli sååå kul :) <3
Men ska dra nu, vi immmiterar folk i skolan! xd HHAHAHAHAHHHHAHAHAH!

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

immiterar ni mig eller?:S

2008-11-07 @ 17:28:38
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0