söndag; gb från bästis och bilder

Hej igen. Nu är jag äntligen hemma igen. Har inte vart det på hela dagen typ.. Eller jo, hemma hos mamma :P
Men i alla fall.. Vi bakade lussebullar, gjorde pepparkakshus och marsipanfigurer. Och så kollade vi på julfilm :) Mysmysmys :D
Hm.. Vad har jag mer gjort? Jo, jag har handlat min första julklapp! Till Martin... Måste säga att jag är riktigt nöjd.
Gick in på pea nyss, och jag hade fått ett gb av bästiis . Så nu sitter jag och gråter lite... Är ju som sagt känslig, men det är glädjetårar eller vad man ska säga.
Du är verklgien allt för mej bästavän, du ska veta det! <333

- Ceclan  | idag 15:14 [hemligt] 
bästavän, jag har aldrig tagit mig tid att berätta hur mycket du egentligen betyder för mig. alla minnen vi delar betyder verkligen allt, och jag menar det gumman. det här är egentligen bara slöseri med tid, för jag vet att du aldrig kommer förstå hur mycket jag egentligen älskar dig. du är min bästavän och det betyder mer än allt för mig. allt som vi har gått egenom tillsammans. allt som vi har klarat av och ställt till rätta igen. det är så himla mycket. innan jag träffade dig trodde jag inte på "vänner föralltid", eller jag hoppades kanske, men det var aldrig så att jag riktigt trodde det. men du kom, och visade mig vad kärlek betyder, du kom som en ängel. jag tänker offra allt för att vårat "föralltid" ska hålla. för det är vi föralltid, eller hur? annars skulle jag inte klara av det här. utan dig skulle jag vara förstörd. du kan aldrig gissa hur mycket det betyder för mig att du finns här för mig nu när allt är så himla jobbigt med skolan och så ... du har stöttat mig genom allt, utan att ta ett enda felsteg. men även om du tar ett felsteg, ett steg åt fel håll, så gör det ingenting. det spelar ingen roll. du kommer ändå alltid betyda mest, det finns ingen bättre än du. inte någonstans. ingen kommer någonsin bli bättre än du. jag kommer aldrig kunna hitta en bättre bästis någonstans, för jag har redan den bästa. jag är verkligen säker. det ska vara du och jag. du och jag ... vi .. föralltid.

bästavän, jag älskar dej mest!

Nu kommer lite bilder från idag.

Vår fina lilla julstadVEM HAR DET FINASTE PEPPARKAKSHUSET? VIII! :D... husets baksidaJultomte, julgran, ängel och ehh.. gris? (made by storasyster Jegenberg)made by me :) Jag är glad att mina kunskaper i stavning har förbättrats!!För 4 år sen... x)   Fiiiin! Lite mysigt sådär.. Haha, lilla galna vovve! <3Dagens låt :)   btw, har inte 8 låtar. Har 8 låtar med artisten ^^

Just nu kollar jag på Sanningens ögonblick (seriöst, fattar inte hur folk kan ställa upp i det!? Måste vara världens mest förnedrande program!!) och chattar med Niclas och Mathilda.

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Super fina bilder :)<3

Vet du?

Min iPod är paj :'(

kram<3

2008-11-30 @ 21:16:44
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: CECLAN <3

naaaw sötnos ! :) <3

jag älskar dig mest och det kommer jag alltid göra ! <333

2008-11-30 @ 21:30:31
URL: http://ceclans.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0