Lista.

Brukar inte direkt göra såna här list-grejer. Men nu har jag fruktansvärt trååkigt!

Lovar du att vara ärlig? Jaadå :)
Du heter: Minna Eva Andersdotter Jegenberg
Låt just nu: hm.. många, men kanske live your life - TI ft. Rihanna
Om du röker: aldrig, skabbigt till hundra.
Beroende av: vännerna, lipsyl (???) och mobiiilen!!
Favoritkaraktär(er) i film: Diggar Blair i Gossip Girl (serie, inte film)
Vem behöver du mest just nu: Bästavännen såklart ! Alltid!
Vad tror folk om dig: skruvad knasboll med humor ;D
Stämmer det: Jaa, absoluut :)
Vad får du oftast komplimanger för: Venne, håret tror jah ..
Vad säger du för att imponera på någon: Haha, vet inte riktigt x)
Hur imponerar man på dig: man är ärlig, rolig som fan ! & har inget skabbigt player rykte.
Brukar du skratta för dig själv? hela tiden, x'd
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Sandra: Jameen, det är ju klart ! <3
Vart bor du: Sollentuna 80% av tiden och resten (hur mkt?) i Täby, skarpäng.
Trivs du där: Joorå, det funkar :)
Äger du några converse: noope, inga faktiskt.
Festar du mycket: hela mitt liv är en fest
Vad har du för mobil operatör: ääääälskade comviq !
Är du allergisk i mot något: får munsår av ananas, gills det?
Har du haft sex : neheråå ^^,
Nästa mål i ditt liv: hahaha, kunna gå ner i splitt innan jul x'D (på god väg...)
Hur svarar du i mobilen: Haha, nu kom jag just på hur fjantigt mitt svar låter! Måste försöka ändra på det. Ändrar nu till.... Tjenaa :D
Vem ringde du senast: pappa -.-
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det minns jag inte.. :o
Antal sömntimmar inatt: ~6 *gääsp*
Sov du ensam: all alone.
Tycker du om din pappa: jupp oftast.
Brukar du komma i tid: aah (a)
När mår du bra: Inte nu iaf....
När blev du fotad senast: Fyfaan, idag påå lunchrasten av Karro ! Hon satt på min rygg och fotade precis när vi ramlade typ.
Vanligaste färg på dina kläder: svart -.-
Vad tycker du om fötter: kan inte säga att jag är nåt big fan of fötter x)
Är du smart: Hell yeah ;D
Är du aktiv i skolan: mjaae, det ärväl lite sådär med den saken ...
Vem/vilka saknar du just nu: Pompe och Filippa </33
Favorit dryck på morgonen: te :D <3
Rakar du benen: jao, men det är ju ens eget val.
När brukar du gå och lägga dig: runt 11 på vardagar. på helger beror på vad jag gör.
Är du blyg: lite smått sådär...
Vill du hellre ha mail än brev: inget.. sms tack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja faktiskt..
Har du spytt offentligt: det kan nog ha hänt...
Har du varit full? heh, naej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ingeen aning,
Använder du stjärnor eller kajal: kajal ibland (:
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: dom vet om det.
Är du nöjd med ditt liv: det saknas en grej.
Om inte, vad vill du ändra på: japp :) (?)
Är du bortskämd: nej.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0