äckligt!

Jag bestämde mig för att skriva ett inlägg till innan jag åker till mamma. Nu har jag bara suttit och kollat på tv ett tag, och druckit ett x antal koppar te (a) Så jag börjar få tillbaka min normala kroppstemratur nu :) <3
Imorrn slutar vi 12.15, för dansen är inställd, och det är enda lektionen vi har efter lunch, så drar man ju ofc efter sista lektionen innan lunch, och käkar hemma. Jag ska till täbban efter .. Men skriver så fort jag kommer hem.
Hah, hittade en grej på schoolsoft som va rätt snuskig:

RubrikSnorkråkor på väggarna
FrånFrida (bild-lärare)
TillAlla på skolan
Skapad2008-10-03
Jag har tröttnat på att tvätta bort snorkråkor från toalettväggar!
Det finns elever som inte vågar besöka toaletter längre, pga detta äckliga, ohyffsade beteende. 10 kråkor på en vägg igår.. skärp er!

Vänligen snyt er i papper istället.
MVH. Frida
 Skaaabb!

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Hon skrev det på våran lektion xd

Och det sista: vänligen snyt er i papper istället



Det tyckte hanna s att hon skulle skriva xd

2008-10-05 @ 17:31:04
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, inte ens vi på vår skola gör sånt! xP

(L)

2008-10-05 @ 19:17:05
URL: http://lindatarmet.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0