Fyfaaan!

Hejhopp :D <3 Var verkligen på bra humör när jag kom hem idag, men det va tills jag kollade på skolfotot som hade kommit. OMG; ser ju totalt död ut! Men jag såg faktiskt bättre ut på gruppfotot än självbilden ;O Så dt va ju bra iaf...


Man blir bara så irriterad på dom där som ska se så jävla bra ut hela tiden!

Inga roliga lektioner idag. som vanligt (?) ;P Hade ju inlämning av svenskaboken idag. Hoppas verkligen att jag får bra betyg, för jag har verkligen lagt ner jobb på den (hoppas hon ser dt...).Franskan va iofs rätt kul. havla lektionen satt vi och snackade om typ döda djur xD Haha, oj va kul, right? Nejmen det blir ju lixom kul om man tänker på att vi satt och snacka om dt i 30min.
Hade orientering på idrotten. jaadu, somliga har gåvan att kunna orientera, och somliga har det inte! (jag har dt inte...)
Men jag tog i alla fall lite fina höstbilder då


Rätt hyfsade bilder för att va tagna med mobilkamera? (a)

Sen åkte jag med Emme och Anna J till täbban och tog bussen hem därifrån.
Det var underhållande<3


Någon har missuppfattat något?


Jag har bara för kul när jag väntar på bussen :)

Cissan kunde typ inte göra nåt idag heller, för nu när inte jag har massa plugg, så har naturligtvis hon dt.Typiskt.
Skriver kanske senare <3


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

sv. Haha aah, victor stod på massa böcker xd

CT förstör allt ;)



Du blev fett bra på bilden ju.



Älskar dig<3

2008-10-15 @ 18:50:49
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

Sv. Jo det fick jag :S

För jag är sämst!

2008-10-15 @ 20:33:24
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv. ... <3

Men?

2008-10-15 @ 20:38:48
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. Tack söt!<3

2008-10-15 @ 20:44:28

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0