Härligaste dagen idag asså!

Herregud, det har verkligen varit en underbar idag! Den förstörs ju såklart när man kommer till lunchen, men sen fortsatte den, lika underbar som innan, om inte ännu mer! ;O
Seriöst, checka min oändliga lista på underbara saker som har hänt, eller ska hända idag.

•  Fick byta till stora mattegruppen
•  Kommer troligtvis inte få ig på hemkunskapsprovet som vi hade idag (det kändes ganska bra..)
•  Kollade på en superbra film på biologin, Hip Hip Hora
•  Fick vg+ på so-provet!!!!! Fan va stolt man är!
•  Fick sluta 30min tidigare sista lektionen
•  Shoppade loss i täbban med Lens och Ems efter skolan
•  Drack chai-latte på espresso house igen. Har verkligen saknet det den senaste tiden ..
•  Hann precis med bussen från täbban hem
•  Trodde en inte alls bra sak om en person, och det var inte så
•  Imorrn kommer Pompe&Filippa och sover här<3
•  Ska träffa älsklingeen snart!! <3333


Men vi hade verkligen superkul i täbban. Först var vi på espresso house och drack chai-latte och så, sen drog vi till gina och provade lite grejer. Köpte ett par strumpbyxor och en stickad tröja. Haha, sen gick vi till H&M och jag och Lenna hade tävling om vem som kunde få ihop de gräsligaste outfitsen. Emelie var domare, och jag vann såklart ;D
Vi kollade vi åp Kicks, Lindex (?) och lite andra affärer efter det. Sen åkte jag hem för jag hade fått så jäkla ont i mina fötter (hade högklackat på mej...)
Lite bilder nu då :)<3


Dyrka chai-latte, säger bara det!


Linnea dricker chai-latte med sugrör. Emelie i bakrunden


Absolut mest seriösa bilden jag tagit!


Fyfan, vi ser helgalna ut <33


Köpte världens sötaste lipgloss på kicks. Och en mascara


cp-bild, men den bjuder jag på.

Nu ska jag äta. Sen ska jag träffa bäästis! <3








Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

jag ser ju hel tjock ut på den där bild... bort ;P

2008-10-30 @ 21:51:06

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0