Heeelg.

Hej igen allihopa :) <3 Nu är jag hos pappa igen vilket innebär att jag kan skrva i bloggen igen :)
Det har väl inte hänt nåt speciellt de senaste dagarna. Hade ju engelskaprov. Det gick väl sådär. So-prov idag oxå.. .Skiisvårt, men det gick nog oxå sådär.
Har superont i magen idag! Vi hade massa med styrka igår på träningen. Det iofs rätt bra, men jag är ju inte direkt supervältränad, så nu har jag värsta träningsverken ^^
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu i helgen... Ska träffa bästisen, skriva lite på svenska-uppsatsen som ska va inne på onsdag men mer vet jag inte riktigt.
Ska faktiskt träffa bästisen nu :D
Men först kommer lite bilder som jag har tagit i veckan


Bakom: Sofia,Klara,Michelle och Freddi längre fram ^^


Elin,Chasse&Sofie


Jag,Emme&Lenna bakade till hemkunskapen i onsdags. (Matbröd)

Skriver troligtvis senare idag. Pussaar <3








Lämna ett spår!
Postat av: EEEY WHALLA

VARFÖR FiNNS INTE JAG MED PÅ NÅGON BILD BRÄÄ?



// mitt namn börjar på P och slutar på P



2008-10-11 @ 11:08:59
Postat av: Anonym

hahahahhahah fan vad jag är FUUL XDXD

2008-10-12 @ 21:27:25
Postat av: Sofie

// Sofie

2008-10-12 @ 21:28:01

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0