Hejdå.

Hejsan. Jag kom just hem från skolan. Inget kul idag typ, bara svenska och livskunskap :P Och slöjd också ofc ;) Men vi hade vikarie idag, för Ewa var i USA. Hon som vi hade va typ värsta läskig! Hon såg ut som nån blandning mellan spåtant hora och häxa. Och dessutom skulle vi göra nån Halloween-påse (min blev skitful). Men hon va faktiskt ganska snäll.
Jag fick MVG på engelskaprovet. Så nu är jag riktigt glad kan man ju säga. (a) <3
Men jag ska snart åka hem till mamma igen. Kommer hem igen på torsdag kväll, så kommer troligtvis inte skriva mer förrens på fredag. Helt sjukt egentligen att vi inte har nån data där :S
Men ni får ha det så bra :) <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

Bara för att vissa typ fick IG ^^

kramizar Lenna

2008-10-07 @ 17:59:12
Postat av: Linda

Grattis! <33

2008-10-07 @ 19:47:06
URL: http://lindatarmet.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv. Cp?? :o Skojar du eller? du är fätt med söt på dom ju :)<3

2008-10-09 @ 21:20:04
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0