Just nu och dikt.

Det är ganska skönt att bara sitta hemma och slappa såhär ibland. Man gör det alltför sällan tycker jag..
Just nu sitter jag och mumsar på lite nötter :) och så lyssnar jag på I hate this part right here med Pussycat Dolls, just nu. Den är bra tycker jag. Vad tycker ni?
Kollar litegrann på Stjärnor på is. Men är det bara jag som tycker att det är ett av dom töntigaste program som finns?



När allt omkring rasar samman
Och alla man känner lämnar en
Det är då man får känslan
Känslan att vara ingenting
Känslan att vara meningslös
Man frågar sig varför man ens lever
Livet har ingen mening
Men med dig är jag aldrig ensam
och jag lever för att älska dig

cecilia <3

/ Minna Jegenberg, 3 oktober kl. ~23.40


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Fin dikt :)<3

2008-10-04 @ 20:51:38
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: bästisen (a)

fuck va gulligt minna ! <3

älskar dej mest bästavän, släpper dej aldrig ! <3

2008-10-04 @ 21:50:31
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0