Kort nu.

Hejhej, allt bra? Sry att jag inte har skrivit på ett tag... Lite mycket med skola, träningar och konfirmation. Men det va jätteroligt idag i skolan! Vi hade ju halloween-"fest".. men jag berättar mer om det imorrn, och så kommer lite bilder oxå. Orkar inte nu (a) Måste plugga till hemkunskapsprovet imorrn.
Men träningen idag va jättekul också. Vi hade typ mest styrka, och så gjorde vi handvolter och flickisar. Kul<3
OMG, LOV IMORRN! Är det bara jag som är fett taggad?<3 Fan va najs asså! Man börar ju lixom tycka att man förtjänar det.. ;D
Skriver såfort jag kommer hem imorrn. Och då ska jag äntlign träffa bääästisen! <33333

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Eller hur... fett najs med lov :D:D

2008-10-23 @ 21:27:01
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: L

jag var fjoootiiz på halloween <3 du var en tomte från helvetet (A) värsta bra kombin ^^

2008-10-24 @ 16:13:22

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0