Kväll med bästis.

Hej igen. Kom in för ett tag sen. har varit ute med bästavännen typ hela kvällen. Först va vi i alla fall ute ett tag, tills hon skulle äta. Efter det gick vi till mej och spelade singstar. Mahaa, äre några som är bäst så är det vi! (I fear to fear u) (a)
Ajaa, sen gick vi ut och spatserade. skulle handla glass, men dt stod några ruggiga människor utanför kiosken då så vi väntade lite. Men sen satte vi oss i alla fall i nån lekpark och pratade om massa med grejer. Myys! <3 Och så lyssnade vi på mjusik hela tiden ofc ;D
Imorrn däremot vet jag inte alls vad jag ska göra (förutom att plugga...) Ska i alla fall sova hos mamma lör-sön, för pappa är bortrest och jag får inte bo själv här :/ (inte såå himla konstigt kanske med tanke på området här...) Men jag kommer i alla fall skriva både imorrn och på söndag <3
Just nu sitter jag och chattar och lyssnar på musik. Skulle kolla upp en låt till Cecilia , och nu har jag fått den på hjärnan!
Men det är sjukt bra text på den i alla fall, sen att den kanske inte är så himla bra är en annan sak. Vi lyssnade nämligen på den på musiken i torsdags, och så spelade vi den på gitarr (jaa, eller försökte i alla fall)


Where have all the flowers gone?
Long time passing
Where have all the flowers gone?
Long time ago
Where have all the flowers gone?
Girls have picked them every one
When will they ever learn?
When will they ever learn?

Where have all the young girls gone?
Long time passing
Where have all the young girls gone?
Long time ago
Where have all the young girls gone?
Taken husbands every one
When will they ever learn?
When will they ever learn?

Where have all the young men gone?
Long time passing
Where have all the young men gone?
Long time ago
Where have all the young men gone?
Gone for soldiers every one
When will they ever learn?
When will they ever learn?

Where have all the soldiers gone?
Long time passing
Where have all the soldiers gone?
Long time ago
Where have all the soldiers gone?
Gone to graveyards every one
When will they ever learn?
When will they ever learn?

Where have all the graveyards gone?
Long time passing
Where have all the graveyards gone?
Long time ago
Where have all the graveyards gone?
Covered with flowers every one
When will we ever learn?
When will we ever learn?



Nu ska jag fortsätta läsa i alla fall. läser en underbar bok just nu, I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell. Man kan verkligen inte sluta läsa den, och man bara sitter och gråter! <3333
Puss&Kram <3








Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0