Läger snart :D<3

Hejhej :)
Det blev ju som jag trodde, jag hann inte skriva igår. Kom hem rätt sent från träningen pga nån olycka på vägen. Sen kom jag på att jag hade matteläxa, så då gjorde jag den. Träningen va i alla fall väldigt rolig (som vanligt?) Vår tränares barn var där. De va typ 7 och 9 år. Sju-åringen gick på truppgympa, så hon gjorde lixom frivolt när vi gjorde kullerbytta. Den andra var dansare och supervig! Jaa, det va lite genant, eftersom jag knappt kan göra en frivolt, och så kommer hon där och gör en jättefin :P Fick värsta blåmärkerna i mina knäveck också! Vi hängde knäveck i såna där "järnpinnar" (vet inte vad det heter) och så skulle man gunga upp&ner när man hänge där. Japp, det gjorde riktigt ont!
Nu till idag då. Egentligen inget speciellt hände. Matten var rolig, för Stetler gjorde en rätt sjuk grej med sina armar som såg mysko ut. Det va kiul (a) Maten var god idag också. Det blev pannkakor.. Lite brända, men man ska inte klaga ;)
Nu har jag snart packat klart ocskå. Ska ju iväg på konfaläger idag. Vi åker 18.30 från tibble till Karlberg (lite efter Barnens ö) Det ska bli kul :D<3 Lovar att ta massa bilder där också.
Men nu ska jag dra. Pappa och jag ska shoppa lite godis innan vi åker (aa) <3

Lite bilder först bara;


Jag igår innan teatern, tagen av Karro_bix @ pea <3


Fina färger? (a)








Lämna ett spår!
Postat av: cissan :)

saknar dej </33

2008-10-18 @ 19:05:56
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0