Mår inte riktigt bra.

Jaa, som rubriken säger så år jag inte så helt bra. Har ont i huvet och lite i halsen.
Lägret va iaf bäst! Men med 5 timmar intensiv gymnastikträning 2dar i streck kan jag ju bara säga att jag är DÖD! Nejmen allvarligt, jag har typ träningsverk i hela kroppen!
Men vi va ju i alla fall i Vallatorpshallen, och jag älskar den hallen! Den är bäst! (?)
Vi tränade ganska mkt på basics, typ handstående, hjulning och rondat. Sen gjorde vi handvolter, frivolter, flickisar och lite peakvolter (frivolter med raka ben). Mkt kul! Men som sagt har jag ont i hela kroppen nu!
Tog 3st bilder. Maha, lägger in iaf 2st imorrn. Orkar inte nu.

Pusshej<3

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

wohoo, Minna is back ;)höhö

ily<3

2008-10-30 @ 23:16:51
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0