Plugg och fika på 82:an

Godmorgon :) <3 Sovit gott? Det har jag .. Men jag drömde nån "läskig" dröm , haha :P
Idag ska jag ju som sagt till mamma och plugga med Emelie och Linnea. Skälet till att vi är där, och inte här är för att jag måste passa Martin och hundarna. Aww, Martin va så gullig när jag sa att jag skulle vara hemma imorrn (asså jag sa det igår) Han ba: Åhh, då kan vi gå till den där nya lekparken! Stackarn :'( Han blev jätteledsen när jag sa att jag skulle plugga. Han ska iaf va med när vi fikar <3 och så får han i värsta fall, om han vill, va me när vi pluggar ;)
Ska nog dra dit snart iaf. Sen kommer jag hem nån ggn ikläll för jag ska äta middag där borta oxå .
Skriver när jag kommr hem,
Puss&Kram <3


Mysig vinterbild på björnkärret. <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0