snabb dag.

Heejsan alla <3 Hur har dagen varit? Min dag har faktiskt varit rätt bra :O Den gick snabbt och det blev ätbar lunch.
Hade iofs inga roliga lektioner... Men ändå gick dagen fort. Skönt!
Jag har inta alls mycket läxor i veckan heller! :D I alla fall inte om man gämför med tidigare...

Tis: Inget! :D
Ons: Sv. Inlämning av "boken om mig"
Tor: teknik stencil, franska glosor
Fre:  Ma - klar med uppgifterna + taluppfattning

Skitskönt måste jag säga! Ska göra klart både svenskan och tekniken idag så slipper jag det sen.
På fredag drar jag dessutom iväg till Karlberg på konfirmationläger, bara över helgen. Riktigt kul! Men jag kommer ju inte kunnaskriva då... Ajaa, skriver såklart när jag kommer hem på söndag :) <3
Nu måste jag fortsätta skriva på svenskan. Skriver kanske senare... <33
 




Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0