Trevlig måndag.<3

Hej igen :)
Kom hem från björnkärret för en stund sen nu. Det va trevligt. Det blev kanske inte såå mycket plugg för mig Lenna och Ems, men vi hade mkt skoj. Såklart (a) Kollade på film, mumsade popcorn, flummade och pratade. Höhö, vi spelade in nya "röstsvar" på våra mobiler oxå . Hah, Linnea blev inte nöjd med min så jag fick ingen x)
Till lunch gjorde jag och Martin smoothie. Det va mkt gott :) <3
Nu tror jag att jag ska titta på nå bra film faktiskt. Är väldigt trött, så det blir nog bra. Det blir antingenStolthet och fördom (igen!!!) eller försoning eftersom det är dom enda bra filmerna som är här. Gaah, måste verkligen ta hit några andra!
Mamma och jag fixade våran pumpa idag. Inte för att skryta, men vi äger på att skära pumpor! <33
Ajaa, nu kommer lite bilder från idag.


Lillebror mixar smoothie


ooops (aa)


Fäääärdig :D <3


Yammiyammi :)



Snyggaste x'D <3


Finaste pumpan ever, aight?

Naej, nu ska jag nog göra lite te och kolla på film. Skriver imorrn innan jag drar till mamma. Sen kommer jag inte skriva förrän på torsdag kanske. Ska sova hos mamma tis-tor eftersom jag har läger onsdag och torsdag i vallatorp och det är lättare att åka därifrån än lixom från sollentuna.

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Najs pumpa ;)

När haloween egentiligen?

kram<3

2008-10-27 @ 20:38:05
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

Svar. på syslöjden ;)

Älskar dig!<333

2008-10-27 @ 20:39:19
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv. Höhö okejs :) <3

2008-10-27 @ 20:43:30
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0