Plugg på lovet :o

Hej igen :)
Det hände inte något idag heller. Har läst, kollat på film, vart i täbban en snabbis och ätit hos mamma.
Har just kollat på One Tree Hill, och nu kollar jag på Gosip Girl och hjälper Linnea med ett litet problem hon har.
Nu ska jag läsa mer. Vilket liv man har asså. x) Haha,,
Imorrn ska jag hem till mamma och plugga matte och biologi med Emelie och Linnea. Det känns ju bra att plugga på lovet, men måste man så åste man. Och jag behöver verkligen!
Ska nog försöka skriva lite innan jag drar imorrn.
Pussar <3

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

trevlans :)

kram<3

2008-10-26 @ 20:03:39
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå? bort med flummbilden? ser du inte mina kindben?? helful på mej :S men annars e em välldigt fin <3

2008-10-30 @ 21:52:33

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0