Blandat.

Hej på er allihop :) Haha, det har varit en kul dag idag. Eller ja, vi fick reda på en kul grej. Fanny hade vart inne på blondinbellas blogg i helgen, och då fanns det en bild och en text om några kill-fjortisar hon hade sett på tunnelbanan. Jag kollade just jag med, och det stod att hon tyckte det var värsta töntigt, för alla hade likadana skor, likadan konstig friyr och hårsnoddar över jeansen, enda upp till knäna xD
Haha, och bara man tittar på bilden så ser man att det är Victor, Robin, Jason och några andra. Så jäkla kul asså. Men stackars dom! Hela skolan, och dessutom typ halva Sverige har sett den där bilden nu! 
Vad tycker ni om stilen? 

 

Efter skolan idag, dvs kvart över tolv, så drog jag först hem till mamma och gick ut med hundarna. Sen åkte jag till täbban och kollade lite. Hittade en tröja på H&M.. Inte världens snyggaste kanske, men jag behöver lite "vanliga" tröjor i typ svart och vitt. Kollade lite på Gina, JC och Stadium (?) men jag hittade inget där. Så jag köpte en sojalatte på Espresso house<3  och gick till bussen.
På busshållplatsen träffade jag Viktoria oxå. Det va kul :)
Just nu sitter jag och kollar på One Tree Hill och läser om Täbys historia.
Hmm... Undra om Cecilia vill göra nåt idag? (a)
Kan ju berätta nu eftersom jag inte skrev igår kväll, att vi hade skitkul när vi kollade på Singing bee! Haha, det va nån tjej som skulle sjunga "Fiskarna i havet" och hon ba:  -...För jag kan inte se, och jag kan inte flyga. Jag kan bara flyta. När hon sjöng det så garvade vi typ på oss.! Okej att vi har skum humor, men vi tyckte i alla fall att det va skiiitkul! Sen gick vi ut och spatserade ett tag ;)
Men här kommer lite bilder från idag.








Nu måste jag faktiskt plugga. <3

Lämna ett spår!
Postat av: ceclan@

Hahahha, fett synd att du känner dem !xD <3

2008-10-06 @ 18:05:06
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv. Ja, hoppas det . Annars kommer jag gå runt och vara suris :P

<3

2008-10-06 @ 19:15:39
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Lenna

Najs tröja minna :D på onsdag blir det hm... october stök hos mej :D vi ska baka ;P vilken shock killarna får imorrn ;P

2008-10-06 @ 20:06:13
Postat av: amanda

stilen är fett snygg tkr jag!

kolla in min blogg btw

2008-10-07 @ 17:28:46
URL: http://absolutamandaa.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0