Heeeelg.

Hejhej. Jag skrev inte igår, för det blev lite sent (a) Träningen gick i alla fall jättebra, vi hade vikarie för vår riktiga tränare va sjuk. Det va nån truppledare som va typ asbraa! Nu kan jag tom göra en frivolt med raka ben :D x) (det är bra fr att vara jag, bara så ni vet). Men jag vill hursomhekst ha honom jämt! Han va verkligen skitbra.! Sen tränade vi handvolter och mer frivolter.
Idag hade vi bara 4 lektioner. Rätt soft... Men det hände en rätt "dålig" grej på so:n... Kan inte direkt gå in på det, men det va en person som va rätt dum mot typ hela klassen.
Efter skolan drog jag, Lenna, Anna J och Emme till täbban. Anna skulle nånstans och kolla, så hon drog. Efter ett tag dissade Linnea oss oxå. Då gick vi och kollade på MegaStore och kollade på filmer där i typ 45min xD Haha, kuligt ;D
Sen gick vi till donken och köpte varsin milkchake och så satt vi och snackade lite om bla det som hände på so:n.

Nu har jag just rensat i mitt iTunes bbliotek, så nu har jag bara bra låtar där ^^
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll... Kanske drar till några kompisar om jag orkar, annars stannar jag nog bara hemma och kollar på film.

Mer i helgen då... Har två prov och ett test i veckan som jag ska plugga till. Och så ska jag skriva lite texter till svenskan oxå. Och på söndag ska jag på nån kyrkogårdsvandring med konfan (man måste typ dt...).

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0