Mysigt väder.

Hejhej. Jag orkade verkligen inte skriva när jag kom hem från konfan igår, dessutom kollade jag på Desperate Housewives  ^^

Jävlar va mycket plugg det har varit den senaste tiden! Helt sjukt. Och det ät inte direkt det sista: har fysikprov och engelskaord-test imorrn (ord-testet är oförberett men Göran är ganska dålig på att ljuga) x)
Konfan igår va rätt kul. Det är väldans många skumma människor i våran grupp bara .. :S
Idag börjar Grey's anatomy igen :D Som jag har längtat efter det kan jag ju säga!
Men nu ska jag plugga mer. Fyfan vad jag börjar tröttna på det asså! Vi hade franskaprov idag oxå. Det gick väl sådär. Ingrids prov brukar faktiskt inte vara särskilt svåra. Sen fick vi en kaka dära oxå. (a)
Vi slapp att ha orientering utomhus idag i alla fall. Det an man tycka va rätt sjysst a Vladde eftersom det regnade som fan då! Istället krde vi "catch the flag" och spökboll. Catch the flag är ganska kul men jag hatar spökboll. Killarna kastar så himla hårt :S
Nu ska jag i alla fall plugga. Får se om jag skriver igen senare. <3

Lämna ett spår!
Postat av: Linda

Äääälskar kakor :P

2008-10-01 @ 17:33:36
URL: http://lindatarmet.blogg.se/
Postat av: mathilda

kakooooooooor :D

Vi körde catch the flag i skogen en gång med souterna :D haha :D



sv. Men det jag menar är att jag gjord en design till en. sen ber hon mig typ 2 månder senare att göra en ny för att den gamla är ful...

De var det jag menade

2008-10-01 @ 17:50:10
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0