Fjortistest och gamla bilder...

Hejsan allihopa :)
Det är väl ingen som har glömt att ställa om klockan till idag? Själv höll jag faktiskt på att glömma det, men sen sa pappa att man skulle sova en timme till idag. Trevligt :)
Fan va najs väder idag asså. Man blir alldeles glad inombord. Bara regn hela tiden ju. Det skulle faktiskt inte skada med lite frost åtminstonde ..
Idag ska jag nog checka med bästiis om vi kan göra nåt. Det skulle antagligen lätta upp tillvaron en del (?) x)
Gjorde just nåt fjortsitest. Haha, vet inte riktigt om jag håller med :P

Du är: 42.1% fjortis

Gör fjortistestet du med!

Just nu sitter jag bara och kollar på gamla bilder på datan. Kan ju alltid lägga upp några :)


Tagen i Sälen för säkert 3år sen. suddig ...


Lillebror, ~2år sen


Några dagar innan skolavslutning i 6:an


Sälen 2006


Klassresan i 6:an <3


Öland, sommaren07

Haha, vissa bilder har man inget minne alls av att man ens har tagit. xD Men det är verkligen sjukt kul att kolla igenom alla gamla bilder. <3

Nej ,nu ska jag ta och hitta på nåt tror jag. Skriver senare <33


Lämna ett spår!
Postat av: cissan(a)

hej sötnos! <3

jag har kommit hem ifrån min träning nu, men du svarar nt hemma lr på mobilen, så om du ser dt här så kan du ju ringa mej ! :)

älskar dej bästis <3

2008-10-26 @ 15:39:09
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/
Postat av: mathilda

Jag fick 15,9 % fjortis ;)

kram<3

2008-10-26 @ 16:58:02
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0