Vill inte!

OMG! Jag kommer få ig på so-provet! Och det säger jag inte bara! Kommer aldrig komma ihåg allt det som vi ska kunna!
Sitter och försöker nöta in Täbys historia just nu. Hajar verkligen inget!
Fick förresten tbx mitt franskaprov idag. Sa jag inte att det skulle gå dåligt eller ? Tänker inte säga vad jag fick, men jag är inte nöjd!
På onsdag ska jag hem till Lenna och baka matbröd som vi ska bjuda på på hemkunskapen på fredag. :P Det kommer bli goott! (eller?) aja, meddelar senare vad folk tyckte.
Inget bra på tv ikväll... Så blir väl plugg, musik och läsa antagligen. Ska duscha oxå. Kanske till och med unna mej ett bad. ? jaa, det gör jag nog. Pusshej<3


Saknar dej som fan hjärtat<3 Krya på dej!

Lämna ett spår!
Postat av: cissan(a)

hahah, sötnoos :) vi träffades juu igår (a) <3 Hihihi, pussaaaar ;) <3

2008-10-06 @ 21:13:08
URL: http://ceciliaalantz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0