Underbaraste lägret<3

Sådär ja, nu ska jag berätta om min underbara helg i Karlberg.

Fredag

Vi kom dit runt åtta, och då fick vi lägga in grejerna i rummen och sen gå till ett rum som heter "stora rummet". Där gjorde i lite namnlekar och andra saker. Sen va det dags för kvällsfika, lite mackor och te eller varm choklad :) efter det skulle vi gå upp till stora rummet igen, och så lekte vioch gjorde olika övningar till typ 23.00. Då fick man äntligen gå och packa upp och gå och soova. Jag bodde i rum 10 (som hette Hanna) med Nanna. Vi kunde typ inte ens sova, det va lixom 17° i vårat rum... :S Så vi låg lixom med tröja, dubbla strumpor och överkast på.
Jag hittade ett litet "meddelande" eller vad man ska säga, som någon hade klottrat på min säng. Det stor "fuck fejs". Jag och Nanna kom på att det låter ungefär som någon stam (knullansiktet) Så om jag nånsin ska bilda en stam, så ska den heta knullansiktet och jag ska vara hövding och Nanna ska vara vice hövding. :D <3

Lördag

kl. 8.00 fick jag den mest förskräckliga väckningen genom tiderna (?)! Det började med att vi hörde superhög musik, och till råga på allt va det den där låten "gör det igen, för oss Marcolio" osv. Riktigt ruggigt! Och sen kom det in två ledare som hade klätt ut sig till apor in i rummen och började dansa! Det va riktigt hemskt kan jag ju säga!
Halv 9 va det frukost i en byggnat en bit bort (samma ställe som vi åt kvällsfika på) och efter det skulle vi ha "lektioner" i stora rummet. Ja, det a inte mycket till lektion kanske, vi spelade teater och läste lite. Våran teater ägde fullkomligt! Haha :P Sen gick vi ut och gjorde en kul grej som hette spår. Det va olika stationer som man skulle göra olika roliga saker på. Det va kul :D
Hm.. Vad gjorde vi efter dt..? Vi gjorde bara lite lekar ute på fotbollsplanen.
Sen gick jag, Emelie, Elin, Nanna och massa andra in och spelade bubblan. riktigt mysigt!<3 Alla var så sjyssta oxå, det va lixom både tjejer och killar som gjorde saker tsm. Så är det inte i våran klass t.ex (just nu iaf)

Söndag

Den här morgonen var lite bättre väckning, det va två ledare som sjöng med ett ljus i handen (en sjunger iofs som nån jäkla åsne-apa, men i alla fall) ...
Efter frukost så gjorde vi massa grejer utomhus. Bla "hela havet stormar" över hela fotbollsplanen och vet ni? Jag kom 2:a på det :D (vi va 24st) Och så gjorde nån lek typ Brittish Bulldog, ganska tråkigt..
Vi lärde oss en kul grej också, en sång eller vad man ska säga.. Haha, myket flumm :P
Sen gick bussen därifrån halv tre. Jag satt brevid Emms, och så kollade vi på Lejon kungen och satt och kommenterade alld de sa . Det va rooligt! :D
När vi kom fram till Tibble var det också kul, för vi stod och gjorde "bananas of the world" mitt på vägen och flummade massor.

Nu kommer lite bilder som jag har tagit


Utsikt från vårt fönster, lördag morgon


Rummet.. wooow, städat (a)


Hehe... :P


Alla människor <333


Nanna, Emelie, Elin <3


Eh... Ja, Emelie


Bussen på väg hem (Btw, Timon på tv:n) ;)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0