Jobbig onsdag imorrn!

Tjena :) Nu har jag äntligen pluggat klart för idag. Sköönt! (eller ska man säga schönnt? Bara Emelie fattar :D ) x)
Idag har vi haft en del roliga lektioner faktiskt :O Vi hade livskunskap, svenska och slöjd idag, några av mina favoritämnen. Och på matten hände en underbar sak (a) Carina sa att jag skulle få byta till stora mattegruppen. Det har jag alltid velat typ, men nu när jag väl ska det så känns det läskigt... Alla är ju smarta där, och så kommer jag där ba : 1+1=4? Hehe, nejrå men jag är ju inte direkt nån naturbegåvning.Men jaja, jag är glad i alla fall :D
Efter slöjden idag, som jag faktiskt kom långt på för omväxlingens skull, så åkte jag och pappa till täbban. Skulle egentligen kolla efter nåt till halloween, men hittade inget, så det blev en väska och strumpor ist :D
Nu kollar jag på Ugly Betty och chattar med Niclas och Linnea (i samma konversation)
Måste nog egentligen plugga so, men orkar inte :D Vi har så himla mkt grejer till imorrn, och andra saker som händer då oxå! Måste allt vara på samma dag ?!


Väskan dårå, från Stadium


Kolla på imorrn lixom, proppat med grejer !









Lämna ett spår!
Postat av: S

Håller med, försöker de få oss deprimerade och ta självmord lr? Du kliver iaf ett steg närmare den ljusa stigen och slipper Carina x) Man blir fan självmords benägen med henne :S

<33

2008-10-21 @ 22:09:15
Postat av: L

Imorrn L goes fjortis ;P <3

2008-10-22 @ 19:52:52

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0