humor på slöjden.

Tjena allihopa <3

Kom hem från skolan för typ en timme sen nu, men jag orkade inte skriva innan :P

det har varit en ganska rolig dag faktiskt. I alla fall få slöjden xD Haha, innan lektonen satt jag, Hanna, jessica, Emma  och typ nån mer och pratade med Eva (lärare). Hon har just kommit hem från USA.
Emmas och Evas konversation:

Emma: Såg du några snygga killar där?
Eva: Ja, min man.

Emma: jahaaa, har han magrutor?
Eva: Jaa, fast dom är dolda.

Haha, fett skönt jue XD <33


Skrivet på whiteboard av Ruffe <3

Det är typ alltid massa folk som behöver hjälp på  slöjden, och vi har en lista på tavlan  som man ska skriva upp sej på om man vill ha hjälp. jag och Tildah gör ju tröjor, och så behövde vi hjälp. Så vi skrev upp oss på tavlan, längst ner  under typ 1000 pers! Så då hade ju jag superkul, och satt och tolkade massa människor :D
Sen gjorde Tildah det oxå (a)






Gjorde några fler, men dom tänker jag inte lägga in här .. :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Hann inte med teknikläxan igår, så jag får väl göra den nu ist.
Förhoppnningsvis kanske jag och Cecilia kan hitta på nåt kul senare. (a) <3
Men först lite bilder från idag.


Anna J och Hanna


Anna S


Sofie, Emma och Anna


Min tröja som jag håller på att sy ..


Hanna <3


Tildah sötnoosen!<3


Min tröja ser hittills ut så här. (cp-bild, jag vet)







Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Sv. Mihi taack :D<3.







Haha jaa slöjden var skoij

2008-10-14 @ 17:47:25
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Sofie

vrf e jag alltid så fucking ful på alla bilder du tar på mej x) <3<3

2008-10-15 @ 22:13:12
Postat av: Anonym

cp bild.

2008-10-22 @ 14:45:11

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0