Fel på bloggen tidigare.

Tjena ♥  Nu är jag tillbaka hos pappa, lite senare än jag tänkt bara kanske :S Nu sitter jag och lyssnar på dagens favvolåt, skriver på mitt svenska-arbete och dricker te. Har tyvärr lite idétorka på vad jag ska skriva om, så det går rätt trögt.
Jag fick förresten ett par skor igår. Supersnygga och sköna! Och idag fick jag en jacka oxå, så nu slipper jag frysa ihjäl på morgnarna pga min tygjacka "/  :D
Har badat Filippa idag oxå. Man tyckar så synd om henne när hon sitter där och skakar och piper.



Min jacka, fast jag köpte en svart. Från H&M


Nybadad dvärgpudel <333


Sko/stöveln från Dinsko.



Hoppas verkligen att Cecilia kan göra nåt senare. Har haft helt sjukt tråkigt hela dan!
Annars ser mina planer ut såhär:

18.05-19.00 - One tree hill
19.00-20.00 - Gossip girl
20-00~22.30 - Läsa (PS Jag älskar dig)

Liksom skitkul jag kommer ha det om inte vi kan göra nåt...
Aja, nu ska jag dra. Ses








Detta inläggs skrevs ~15.00 men kunde inte publiceras då.


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

mycket fin jacka, och skor :D

Den dära boken, jag har den som film :P



kram<3

2008-10-13 @ 17:37:37
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0