Ahhh! Prov imorrn!

Herregud asså! Jag har franskaprov imorrn. Det känns typ som jag inte kan nånting alls. Jag menar det, jag kommer få ig!
Men idag hade jag bara tre lektioner, det va väldans skönt faktiskt. Inga roliga dock, men i alla fall.
Efter skolan drog jag, Mathilda och Linnéa (8c) till täbban för att göra den där undersökningen på syslöjden. Vi trodde att den tygaffären som låg vid bion förut fortfarande låg kvar där, men den hade tydligen stängt. Så vi gick till nån affär lite utanför, och hon som jobbade där försökte hjälpa oss med hur mycket tyg vi skulle ha och så, och vi typ fattade ingenting av vad hon snackade om x) Haha, flumm :P Dessutom hade dom inte dragkedjor där :S Det va ju lite konstigt kan man tycka...
Sen gick Linnéa hem och jag och Tilluz drog till donken och käkade en rejäl supernyttig mellis. Det va några tjejer som va kanske nåt år äldre än oss som satt och pekade och skrattade åt oss, man ba hallå?? Om ni vill snacka skit om oss kan ni väl i alla fall göra det lite diskret?!
Nu måste jag verkligen fortsätta plugga.
Kommer troligtvis inte skriva mer idag eftersom jag har konfa till nio, och sen ska jag kolla på säsongsstarten av Desperate Housewives. Pusshej <3

Lämna ett spår!
Postat av: Linda

Desperate houswifes e a´sbra! ;)

2008-09-30 @ 21:05:21
URL: http://lindatarmet.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0