Heeeelg :D

Hejhej. JAAAAAA ! Äntligen helg ! Sjukt skönt måste jag säga.
Idag har det inte hänt så speciellt mkt .. Vi hade ju matteprov ,, Det gick väl sådär, men jag blir nog inte underkänd i alla fall :) Efter skolan idag drog jag till täbban med Emme och Lenna. Vi skulle byta en kjol som Lenna fick i fördelsedagspresent. Sen bjöd Emelie oss på en glass :D
Men imorrn ska jag hem till mamma. Jag ska bo där mån-ons nästa vecka också för pappa är bortrest .. Men jag vet inte om jag kommer hit igen innan dess, och jag kan ju inte skriva där eftersom det inte finns nån data där. Men jag skriver så fort jag kan, lovar <3

Här kommer några underbara bilder somjag tog precis efter att vi hade slutat idag :


Lämna ett spår!
Postat av: Sofie

men där e ju jag :)

<3

2008-09-13 @ 21:55:16
Postat av: Jegenberg(a)<3

Hah, såklart :) <3

2008-09-14 @ 15:30:47
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0