Heelt slut !

Hej :) Herregud asså, jah e verkligen helt slut! Det har varit en minst sagt ganska jobbig dag i skoan idag. Eller kanske inte i själva skolan, men vi har lixom 5 lektioner imorrn, och vi har läxor till fyra av dom ! Idag började vi dagen med svenska Vi gjorde nåt ordkunskaps-test som jag tror gick ganska bra . efter det hade vi matte och sen lunch. Det blev pastasallad som va indränkt i nån konstig sås. inte speciellt gott för er som inte fattade det ;)
Efter lunch-kladdet hade vi fysik, och jah orkar inte ens berätta vad vi gjorde där .. "/ Sen hade vi syslöjd  :D <33 Jah och Mathilda håller på att göra några superheta tjocktröjor, men Freddi, Sara och Michelle hade mallen på den så våran lärare Ewa sa att vi skulle göra fulisar istället (medan vi väntade) En fulis är som ett litet tygmonster :) Mahah, snyggare fulisar får man ju leta efter asså ! Inte för att dom e klara men i alla fall .. (a)





Nu har jah suttit och pluggat (mest so) i typ 3 timmar, och just nu vill jag bara gå och lägga mej ! Det ska jah nog oxxå snart .. ;)
Imorrn efter skolan åker jah till mamma och sover dr en natt. Det innebär att jah inte kommer skiva imorrn pga det. Mammas data har ju brakat ihop totalt på senaste tiden, nu gå den typ inte att använda alls ..
Men jag skriver så fort jag kommer hem på torsdag

<3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0