hem till Lenna .

Igår efter mitt sista inlägg drog jag och några andra till en kompis. Vi kollade på film och så hämtade pappa mej vid typ elva. Riktigt mysigt :) Filmen va kanske inte så bra (kommer inte ihåg vilken dt va) men vi satt ändå mest och snackade.
Idag ska jag hem till Linnea och plugga .. Lite annat folk kommer oxxå.
Emelie, jag och Lenna måsta nämligen bli klara med so-uppgiften om Täby som vi fortfarande inte är klara med x) Så jag åker om en stund.
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen .. cecilia skulle till nån kompis vid fyra (antagligen då ungefär jag kommer hem) och sova där. Jag kommer mest troligt bara slappa, sitta vid datan och kolla på tv :)
Det är en film ikväll som jag har sett förut. Eller jag har sett typ halva, men den halvan va i alla fall jättebra. Lilja 4-ever heter den och den går på svt2 kl. 21.05. Jag tycker alla borde kolla på den. Det är en film som går rätt djupt om man säger så.
Men nu ska jag käka lite sen drar jag till Viggan. Mobilen är med så dt är bara att slå en pling om dt är nåt :) ... ni som har mitt nummer dvs, ni andra: Too bad !

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0