hem till mamma idag .

Hejhej. Lördag idag, riktigt skönt faktiskt! Har ganska mycket plugg att göra i helgen, men jag har redan gjort ganska mycket :) Ska strax åka hem till mamma, och jag vet inte riktigt när jag kommer hem så vi får se ..
Igår va jag med Cecilia. Vi va ute och snackade och så .. sen köpte vi lite godis och gick till ett ställe som vi älskar<3 Maha, Cissan skulle sparka på nåt, och så slängde hon av sin sko typ låångt x) Den hamlade bland massa ormbunkar. Haha, fett kul dt va asså :D
Vi va där ett tag och bara flummade, sen blev båda kalla så vi gick in till C och kollade på "försoning" . För er som inte redan sett den är det en rekomendation.
Nu ska jag packa lite ,,
Hare bääst <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0