mår skit !

Hejsan, nu är jag hos pappa ige och jag har en svag känsla av att jag kommer sitta vid datan typ resten av kvällen.
Dom senaste dagarna har dt väl inte hänt nåt speciellt .. Men jag kan skriva lite om varje dag i alla fall :

Måndag, Hände typ ingenting. hade allmänt tråkigt i skolan eftersom Emelie va sjuk ..
Tisdag, Emelie va fortfarande sjuk och vi fick tillbaka vår oförberädda egelska-prov, vg (a) Är ganska nöjd .. Fick tillbaka en fysik-uppgift som handlade om Arkimedes princip också. Fick vg på den me.
Onsdag, Hade fyra lektioner innan lunch så man va typ dööd när vi äntligen skulle käka. Maten som vi skulle få (kyckling "vingar" eller vad dt nu heter) så vi fick nå korv, typ choritzo, som troligtvis va mycket godare än kycklingen. Dom som jobbade i kötet va ledsna för att maten inte hade räckt till oss, så vi fick 3 stora glass"burkar" :D
På idrotten skulle vi orgentera runt skarpängskolan. Jag och Lenna gjorde dt .. Det gick ganska bra faktiskt :O *chockad* ! Vi hann två av tre kartor :)
Torsdag, Började kolla på nån film på biologin, Love boogie. Hah, ganska sjuk men rätt bra :)
På musiken sjöng vi massa sånger, bla. nån från Skönheten och odjuret x) (gillar den inte) och Uti vår hage. Gaaah, hatar verkligen den ! Eller den e ju ganska bra, men jag sjöng den i Freja så den väcker lixom gamla, hemska minnen.
Sista lektionen va teater. Läraren är fortfarande helt och hållet töntig, men vi gjorde massa med roliga saker. Och det va typ riktigt länge sen jag garvade loss så totalt!
Fast jag fortfarande har superont i ryggen fick och ville jag gå på gympan idag. Vi hade fått en ny lärare, Malin. Hon va verkligen jättebra, och inte lika oseriös som våra gamla tränare. Vi tränade mest halvskruvar (inte för att det gick så bra.. ) och frivolter. Sen hade vi massa med styrka, så har träningverk i magen, så dt gör superont när jag garvar "/
Fredag, Idag va Emelie äntligen frisk igen ! Det va tur eftersom vi skulle vara nästan klara med so-grupparbetet idag. Kollade klart på love boogie. Den va ganska bra tycker jag.
Jag har mått skitdåligt enda sen vi slutade typ. Har pissont i ryggen igen ! Och så har jag ont i huvudet.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0